keesopavontuur.reismee.nl

☆ Van 2018 door naar 2019 ☆

Geniet net zo veel van 2019 als ik ga doen !! Succes alvast want ja ik begin mn jaar met een reis naar Thailand dus try to keep up! Hahah

Backpack staat klaar en lijstje met laatste ToDo's wordt steeds korter.

Gek wel hoor, over een week ben ik 15 uur vliegen verder. Hoorde mijn vriendinnen vandaag praten over uitgaan a.s. zaterdag en dan besef je toch wel even dat je dan al niet meer in Nederland bent. Alles gaat opeens heel snel! Maanden bezig geweest met regelen, maar vooral alles uitstellen. Gelukkig kun je bij de Rabobank nog heel kort van te voren een reisverzekering afsluiten dus dat is ook geregeld !!

Ik heb nog een aantal super leuke dingen op de planning om echt eens goed 2018 af te sluiten en 2019 in te gaan. Geniet van alles en iedereen en enjoy every moment! Voor je het weet zit je 15u lang in een vliegtuig niks te doen ?

#keesopavontuur

Reacties

Reacties

Rozalien

Leuk dat we mee mogen genieten van je avontuur. Heel veel plezier ?.

Wendy Wieggers

Kees heel veel plezier. Lekker genieten en mooie herinneringen maken.

Simona

Hey Kees,
Heel benieuwd of je al over bent.
Zo ja hoe is de reis gegaan en eerste indruk!!
Zet hem.op daar, Geniet!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Travel Active